Els membres d'Esclat Gospel Singers saluden al final del concert
El cor en un moment del concert. Fotografia d'Aïda Muncunill

 

Va ser un dia rodó. Increïble. Espectacular. Emocionant. Irrepetible. Pell de gallina des de l'inici fins al final.

El teatre Kursaal estava absolutament ple. Fins i tot es va quedar gent a fora perquè ja no quedaven localitats lliures. La resposta de la gent ha estat impressionant.

L'expectació dins el cor també era molt gran. Aquest és segurament el concert en el que ens hem involucrat més de fa molts anys. Assajos, caps de setmana, promoció, vestuari, coreografies... El nostre director, el Ramon Escalé, ha fet un gran esforç arranjant totes les cançons per big band, tot i que es podran gaudir en directe molt poques vegades (a causa de l'esforç econòmic que suposa, potser l'única actuació que podrem fer conjuntament amb la big band haurà estat la del 27N). Els vestits de les noies es van fer individualment, cadascuna posant-hi diners de la seva butxaca i hores de feina. Abans del concert hi va haver sessió de maquillatge per tots els components. Tots estava planificat fins el més mínim detall. Molts nervis abans i durant el concert, però tots compensats per la satisfacció d'una feina ben feta.

Moltes emocions durant l'espectacle. Es van recordar els inicis, on el Jaume Badrenas (un dels músics de la big band) va explicar com va començar el projecte Esclat Gospel Singers. Paraules d'agraïment al final del concert pel nostre director, ja que sense la seva professionalitat, energia, ganes de cercar nous camins i qualitat musical tot això no fora possible. I també un menció molt especial al nostre tècnic de so, el David Casamitjana, que va permetre que el so arribés al públic amb tota l'energia i contundència que sorgia de l'escenari. Moltes felicitats també el dia del seu aniversari.

Durant el concert es va poder escoltar la gran feina que estan fent els nostres solistes, alguns dels quals s'estrenaven. Realment ens van fer vibrar. Seguiu així per molt temps!

També cal que destaquem el bon treball que estan fent els membres de l'Esclat Gospel Junior. Van pujar a l'escenari a les dues últimes cançons del concert i, com no podia ser d'altra manera, es van posar el públic a la butxaca. Les solistes van estar magnífiques, cantant sense cap mena de por davant d'un teatre ple fins dalt. El nostre reconeixement a la tasca que ja fa temps que fa la Laia Badrenas amb aquest cor.

Finalment, donar-vos les gràcies a tots els que heu fet possible aquest projecte, ja sigui ajudant-nos en el dia a dia, assistint al concert o fent de mecenes en el nostre projecte de micromecenatge per fer-ne un CD i un DVD. Per cert, que es va superar amb escreix l'objectiu de 5.300€. Properament us anirem informant de com obtenir les recompenses.

Moltíssimes gràcies per fer-ho possible!